Co ukázal průzkum dentálních značek?

 

V nejnovějším průzkumu dentálních značek se prosadil jediný český zástupce – Herbadent. Lidé si jej nejvíce spojují se zdravými dásněmi a dětskou zubní pastou.

Praha, 3. dubna 2017 – Podle nejnovějšího průzkumu dentálních značek, který v únoru provedla společnost Engage Hill je nejhodnotnější značkou Herbadent.

Brands



Spotřebitelé ji vnímají jako tradiční, přírodní a českou – spojují si ji především se zdravými dásněmi, masážním roztokem a dětskou zubní pastou. Tu přitom firma hodlá teprve letos uvést na trh při příležitosti 120 let od svého založení. Na druhou stranu Herbadent zatím zaostává v obecné známosti a dostupnosti.

Průzkum jinak poměrně dobře ukázal tzv. návrat k přírodě a tradici. Dokladem toho jsou následující výsledky:

  • Bylinné produkty preferuje až 85 % spotřebitelů, aktivně je vyhledává 61 %, což je oproti roku 2015 nárůst o 7 %
  • Tradiční značky preferuje 83 % spotřebitelů, vyhledává je 55 %, což je nárůst ve srovnání s předchozím rokem o 6 %

 

Průzkum, ve kterém byl osloven reprezentativní vzorek 1 008 respondentů z celé České republiky ve věku 18-65 let, byla využita ojedinělá metodika CWAT. Jejím základem jsou asociační podněty v podobě slov či obrázků a škála osmi barev, pomocí kterých lidé popisují své prožitky. Ve světě se využívá v různých oborech již téměř 30 let. V marketingu pak pod značkou ColourMind posledních 7 let.

 Další zajímavá zjištění z průzkumu:

  • Nejznámějšími značkou v osobní péči o zuby jsou Signal, Odol a Colgate
  • U značek jako je Herbadent, Sensodyne a Oral-B se očekává jejich další růst (budou žádané = trend)
  • Nejčastěji spojován s online nákupem je Listerine
  • S kvalitou si spotřebitelé nejvíce spojují Parodontax
  • Nejvíce doporučovaným výrobkem dentální hygieny je Listerine a Parodontax

 

Vlastimil Dejl, Senior Consultant Engage Hill, k průzkumu dodává: „V posledních deseti letech se výrazně změnil postoj spotřebitelů v oblasti péče o své zdraví. Stále více se totiž zajímají o jeho ochranu a možnosti prevence. Tradiční přírodní produkty jsou v tomto ohledu velmi atraktivní a poptávka po nich přirozeně roste, i když je potřeba za ní často zaplatit vyšší cenu.“

Kontakt pro média:

Pavel Šafránek 
PR Consultant
+420 606 721 872
ps@pavelsafranek.cz