Herbadent loni dosáhl tržeb ve výši 38 milionů! Na Slovensku jmenoval nového ředitele.

Praha/Bratislava, 10. dubna 2017 – Společnost Herbadent, tradiční český výrobce bylinných produktů, dnes oznámila, že loni dosáhla nejvyšších tržeb ve své historii – 38 milionů korun, což je meziroční nárůst o 22 %. Za úspěchem stojí především prodej dentálních produktů (390 000 ks), zejména pak bylinných zubních past, jichž se prodalo 2,5krát více než loni. Letos navíc slaví 120 let od svého založení, proto plánuje na podzim představit dva zcela nové produkty pro děti. Kromě toho jmenovala Tomáše Nagye novým ředitelem pro Slovensko. Ten dříve působil např. v globálních značkách, jako jsou Puma, Adidas nebo Reebok.

Herbadent tak svými výsledky posiluje na trhu svou pozici jedničky v péči o zdravé dásně. Před koncem loňského roku ji podpořil vstupem několika svých dentálních produktů do sítě DM drogérií, která dnes již čítá přes 250 prodejen. Aktuálně je tak možné jeho výrobky pořídit vedle zmíněné drogistické síti také ve většině lékáren, obchodech se zdravou výživou, u stomatologů a na e-shopu. Kromě toho je jedinou firmou v této oblasti, kde je možné na vlastní oči vidět, jak se takové produkty vyrábějí.

Pavel Zavadil, spolumajitel firmy: „Jsem rád, že se nám posledních pět let ekonomicky daří – rosteme průměrně o 20-30 % každý rok. Podobně jako jiné oživené značky typu Botas, Favorit nebo Kofola jsme i my uvítali vlnu návratu k českým značkám, a zároveň se k tomu v našem případě přidává i trend odklonu od produktů plných chemie. Věřím, že i díky tomu by se do roku 2025 mohl z Herbadentu stát čtvrtmiliardový byznys.“

 Firma působí kromě Česka také na Slovensku, které tvoří již třetinu tržeb společnosti. A to zejména díky roztoku na dásně a bylinné zubní pastě Homeo s ženšenem, bez fluoru a mentolu, která je vhodná nejen pro děti, těhotné matky a onkologické pacienty, ale také při homeopatické léčbě (v Česku je s ní mimořádně úspěšná – podle serveru Heureka.cz patří spolu s bylinnou zubní pastou s fluorem mezi deset nejprodávanějších past).

I proto se rozhodla podpořit tamní trh a jmenovala Tomáše Nagye novým ředitelem pro Slovensko. Ten dříve působil 17 let v obchodních týmech globálních značek jako je Puma nebo Adidas. V roce 2007 se například podílel na oživení značky Reebok na Slovensku poté, co jej převzal právě Adidas. Jeho úkolem bude dostat Herbadent do povědomí široké veřejnosti a otevřít nové obchodní kanály, které by umožnily větší dostupnost jeho produktů (např. vstup do významné celostátní lékárenské sítě).

Kontakt pro média:

Pavel Šafránek 
PR Consultant
+420 606 721 872
ps@pavelsafranek.cz